Werken aan Programma's - Björn PrevaasEen boek voor programmamanagement dat inzicht geeft in hoe programma's in elkaar zitten. Onmisbare informatie voor iedereen die in programma's werkt.
|
Communicatie in positie - Betteke van RulerIn Communicatie in positie in 3 stappen biedt Betteke van Ruler een methode om in drie stappen te komen tot een goede vormgeving van de communicatiefunctie in of voor een organisatie.
|
Het strategisch communicatieframe - Betteke van Ruler en Frank KörverEen praktische methode die helpt de juiste keuzes te maken die belangrijk zijn voor je organisatie, klant of programma.
|
Ons feilbare denken - Daniel KahnemanEen geweldig boek over de menselijke geest. Daniel Kahneman legt uit waarom we zo vaak verkeerde inschattingen maken. En geeft tips om deze valkuilen te vermijden en betere beslissingen te nemen.
|
Don't make me think - Steve KrugAlles over interactie tussen mens en computer en bruikbaarheid op het web. Dit boek wordt ook wel de usability bijbel genoemd.
|
Nudge - Richard H. Thaler en Cass R. SunsteinVolledige titel: Improving Decisions About Health, Wealth, and Happinessewerken. Leer denken als een 'choice architect', over de kleine zetjes nudges die mensen nodig hebben om de juiste keuzes te maken.
|
ONmisbaar - Seth Godin
Linchpins zijn onmisbaar in programma’s. Seth Godin omschrijft wat een linchpin onmisbaar maakt en hoe je een linchpin wordt.
|
Free Prize Inside!: The Next Big Marketing Idea - Seth GodinDit boek legt uit hoe je op een geleidelijke manier kan innoveren. Alles wat je nodig hebt is een strategie om grote ideeën te vinden en anderen te overtuigen om je te helpen ze waar te maken.
|
Socrates op sneakers - Elke WissPraktische gids voor het stellen van vragen die verrassen en aan het denken zetten.
|